Моє портфоліо

Освіта: середня - спеціальна, Жовтоводське педагогічне  училище Міністерства народної освіти УСРС, 1990 рік.
Спеціальність за дипломом: викладання в початкових класах  загальноосвітньої школи
Місце роботи: Новогригорівська Перша загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 
Долинського району, Кіровоградської області.
Посада: вчитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст.
Звання :  "Старший вчитель"

Після закінчення Молодіжненської ЗОШ з 1987 р. по 1990 року навчалась в Жовтоводському педагогічному училищі. По закінченню отримала спеціальність «Викладання в початкових класах загальноосвітньої школи» і здобула кваліфікацію вчитель початкових класів та вихователь ГПД.
З 1990 р. по 1993р. працювала вчителем початкових класів Червоноозерської ЗШ І-ІІ ступенів.
З 1 вересня 1993 року переведена вчителем початкових класів в Новогригорівську І ЗШ І-ІІІ ступенів.
За сумлінну працю, високу професійну майстерність та досягнуті успіхи у справі навчання і виховання підростаючого покоління була відзначена грамотою Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації (2009 р.) та грамотою Долинської районної державної адміністрації і районної ради (2013 р.)
Постійно підвищує свій фаховий рівень шляхом самоосвіти та проходження курсової перепідготовки при КОІППО ім. Василя Сухомлинського

Основні напрямки роботи:


  •  Пошук та впровадження в практику прийнятих форм самоосвіти учнів, включити елементи самоосвіти у повсякденний навчальний процес.
  •  Озброєння учнів набором навчальних прийомів, необхідних для самоосвітньої роботи, тобто:
   -  формування загально навчальних знань та навичок припускає оволодіння учнями технікою письма і читання, навичками усного та писемного мовлення; уміння працювати з книгою; сприймання інформації на слух; складання плану; вміння робити аналіз умови та рішення задачі;
   - розвиток навичок самостійності у навчальній праці треба зробити головним принципом кожного уроку;
   -  вміння розумової діяльності досягаються шляхом включення у навчальний процес спеціальних завдань: ділення тексту на частини і знаходження головної ідеї в них; аналіз умови та рішення задачі; уроки та хвилини спілкування з книгою; складання плану відповіді на запитання;
   -  уміння та навички самоорганізації навчальної діяльності учнів припускають наявність у них достатньо сформованих умінь та навичок, а саме: організацію робочого місця, вибір форм самоосвіти, самоконтроль і самооцінку результатів самоосвітньої роботи.
  •   Стимулювання і заохочення самоосвіти школярів (доцільно мати стенди, проводити бесіди про необхідність самоосвіти, виставки книжкових новин, конференції, дні захисту знань, залучати до самоосвіти учнів батьків).


Комментариев нет:

Отправить комментарий